Temps enrere. / Tiempo atrás.

Cançó apropiada / Canción apropiada
Voldria tornar enrere. Voldria ser tendre un altre cop.
Que ningú em fes mal en el meu camí, que la vida fos un joc.
Mai podré recuperar el que vaig perdre. Em fa mal, m'ho fa.
Però vull avançar feliç, no amb els peus plens de fang.

Encara que no recordi les paraules. Encara que em costi parlar.
Vull tornar enrere, a aquella època en la qual somriure era fàcil.
Ser petita de nou, fer les abraçades més plenes, més fortes. Cantar.

I si algú es fiqués en mig, mossegar-li les cames, esgarrapar-li les orelles.
Per continuar avançant la meva ruta, per no perdre'm.

Voldria tornar a gaudir veient els núvols al cel, les onades al mar.
Passar-ho bé fent castells de sorra, pujar a les atracciones del parc.
Gronxar-me ben alt, fins a tocar les rames d'un arbre amb les puntes dels peus.
Sentir-me forta quan aconsegueixo no plorar.

Voldria tornar enrere, voldria volar.

________________________________________________________

Quisiera volver atrás. Quisiera ser tierna otra vez.
Que nadie me hiciese daño en mi camino, que la vida fuese un juego.
Nunca podré recuperar lo que perdí. Me hace daño, me lo hace.
Pero quiero avanzar feliz, no con los pies llenos de barro.

Aunque no recuerde las palabras. Aunque me cueste hablar.
Quiero volver atrás, a aquella época en la cual sonreír era fácil.
Ser pequeña de nuevo, dar los abrazos más llenos, más fuertes. Cantar.

Y si alguien se metiese en medio, morderle las piernas, arañarle las orejas.
Para seguir avanzando mi ruta, para no perderme.

Quisiera volver a disfrutar viendo las nubes en el cielo, las olas en el mar.
Pasármelo bien haciendo castillos de arena, subir a las atracciones del parque.
Columpiarme bien alto, hasta tocar las ramas de un árbol con las puntas de los pies.
Sentirme fuerte cuando consigo no llorar.

Quisiera volver atrás, quisiera volar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario