Malament




No trobo que hagi fet res malament,
només que el que diu la gent...
Tant em fa.

Perquè jo visc per mi
i vull viure feliç,
encara que de vegades,
altres puguin patir.

No vull malferir tampoc,
però batega a poc a poc
i els impulsos són en mi
una part molt important.

Voldria poder estimar,
sense a altres fer plorar.
Voldria veure com tothom
somriu i està content...

No trobo que hagi fet res malament.
¿Què em pots dir per abraçar?
¿Què em pots dir si vull gaudir?
Si la vida ja se'n va
i només vull estar bé.

Que estiguis bé.
Que estem tots bé...

No trobo que hagi fet res malament,
però em sento impotent,
perquè no tothom és com jo...
És difícil estimar a la gent.

Tant de bo ho sapiguessin fer.
Maleïda actualitat,
no m'agrada aquesta realitat.
Necessito canviar el món,
millorar mentalitats...

Educar en la pau i amor.
En l'amor de veritat..

No hay comentarios:

Publicar un comentario